Alla inlägg den 14 december 2012

Av one-more - 14 december 2012 21:11

 Hej hej  

Som ni ser så har jag gjort om bloggen    och så bloggar jag med en dator och inte mobilen. Idag hade jag hemkunskap, vi gjorde knäck    som blev jätte god. Tyvärr var det sista lektion idag båda i blid och hemkunskap   . Kommer inte ses på ett helt år haha det låter så länge men det är bara en månad. Efter hemkunskapen hade vi SO och efter det så hade vi matte i en och halv eller en timme vet inte men vi hade hela lektionen ute i kylan. Man kan bara säga att när lektionen var slut var alla isbitar vi var tungana och först att lösa ekvationer en person från varje grupp ( vi var tvån grupper ) på en ipad och sedan skulle vi visa det till våran mentor t.ex en tredjedel ska göra en sak och de andra grupperna en annan sak så skulle man vara ett antal på varje grupp man fick ett nytt uppdrag varje gång. Svårt att förklara sorry men det var kul!. Äntligen fredaaag har saknat det i fleeeera år haha nej skoja bara men äntiligen fredag!.


JULKALENDER     haha

Dagens fråga är vad mitt bästa köp, jag tror att det var min mobil fast annars så tror jag inte jag någon ting så är ett av mina bästa köp     

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards