Alla inlägg under december 2011

Av one-more - 23 december 2011 00:43

hejsan! äntligen jullov hehe har väntat såååå länge på det ! sista dagen på skolan faktist så va det kul men samtidigt ganska roligt/lite sorgligt haha skoja bara   måste meddela att jag kanske inte kommer att blogga så mycket på jullovet men nu kommer dagens bild en ganska rolig faktist   haha fett rolig bild :) ciao syns på nästa inlägg hehe <3

Av one-more - 20 december 2011 20:47

hej idag har jag lääääängtat till jullovet men nu dagens bild   



  asså är dom inte bara för ssssssööööööööttta         MEE LOVE THIS THINGS <3

Av one-more - 20 december 2011 20:34

tja sorry om jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft lite o göra idag var det pyssel dagen i min skola det var olika stationer o grupper  hade det hela dagen o vi fick sluta tidigara också väldigt skönt.Man fick göra

bla:bark änglar,fåglar ut av garn,apelsin nejlika,smällkaramell och trolldeg hehe så har min dag sett ut   

 

hej då   

 

Av one-more - 15 december 2011 20:12

tja just nu håller jag o hostar som bara den men nu  kommer dagens bild


  tycke att den är jätte vacker   

Av one-more - 14 december 2011 17:16

tja idag är det bara sju dagar kvar till JUL LOVET   äntligen men det har inte snöat fortfarande! men iaf har inte gjort nått spe.Glömde skriva att jag kollade på filmen Twilight   igår hehe   tyckte att den var så bra att jag började läsa böckerna har alla böckerna hemma   

Av one-more - 14 december 2011 00:30

hej idag har jag inte gjort nått iallafall kommer jag kanske att blogga senare idag men nu kommer dagens bild haha :)  

 

asså för söta haha så gulliga   ME LIKE hehe


Av one-more - 13 december 2011 23:59

hej idag har jag haft jätte tråkigt   för jag har varit sjuk har inte varit på skolan måndag o tisdag.För jag har/hade jätte ont i halsen,magen,huvet och ryggen    därför har jag haft det tråkigt men nu är jag lite bättre men men överlever iallafall haha  

Av one-more - 9 december 2011 17:31

   hej idag är det äntligen fredag o final på idol.Jag vet faktist inte vem jag vill heja på men asså Robin o Amanda är bra men kanske på Robin men jaja komentera vem ni vill ska vinna IDOL 2011

 

 

 

 

  PS:jag vill att PETER JHIDE ska vara programledare fortfarande :) tycker att han va bra men han nya är också ganska bra:)

 

 

      hej då syns sen  

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards