Alla inlägg under juli 2012

Av one-more - 14 juli 2012 13:37

Hej hej bloggen jag har just nu har jag laddat ner bloggplatsen asså appen på mobilen. Så nu kan jag blogga från min mobil

PS:tyvärr kan man inte göra några smileysar

Av one-more - 11 juli 2012 23:09

hej idag har jag varit i trafikskolan med min syster. Hon ska snart ta körkort och jag hoppas att det går bra   Men det var så tråkigt där vi var nästan två timmar där.

Haha tyckte nästan lite synd om mig själv. jag blev väldigt uttråkad  .  Pappa känner mannen och han sa att jag kunde sitta på en dator som var ledig men jag tackade nej för den inte hade internet. Vi hade cycklat till trafikskolan och efter två långa timmar cycklade vi till mc`donalds. Efter vi hade beställt en liten meny cycklade vi hem.  När vi kom hem så var min ena kompis lite sur på mig men som tur löste jag det  haha rolig smileys. Först var vi ute men sedan gick vi hem till henne och när jag men  vi menar jag "jag och min lille bror"  ja det var en kort sammanfattning om min dag och imorgon kommer en till


PS: efter vi hade kommit hem från trafikskolan fick vi gäster 


caio

Av one-more - 10 juli 2012 22:48

hej hej jag har gjort om bloggen för jag tyckte att färgen o namnet var lite knäppa så jag bytte till detta hoppas ni gillar det    och från och med nu ska jag försöka blogga mera   

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards