Alla inlägg under februari 2012

Av one-more - 17 februari 2012 22:36

tjenare bloggläsare nu ska jag berätta vad jag har gjort en "snabb genom gång"


1. vakna vid nio tiden


2. åkte till moskeet


3. jag o mamma åkte till en kvinna o hon va frisör så mamma klippte sig där


4. jag o min familj hälsa på solaretrutren välllllldigt fult o tråkigt där


5. efter det så åkte vi till bervik o jag har köpt nu sommar skor jättefina tycker jag


6 efter jag kom hem så ringde jag min granne o sa om hon ville leka med min asså hon e mindre än mig så vi brukar leka då o då


7. sitter o skriver i min blogg


hej då så länge ps; se till att mysa väldigt mycket

Av one-more - 15 februari 2012 21:29

hej hej det va länge sedan :) jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte haft tid just nu sitter jag o tänker på mina läxor asså på fredag har vi studiedag så vi har läxförhör imorgon :( hehe extra helg satt just o tittade på min absouluta faforit program som heter Chuck det kommer på tv6 på onsdagar o handlar om massor av agent/spioner o om inte ni visste det så ÄLSKAR jag det   här kommer två ganska roliga bilder  ;)



hahaha snacka om rolig bild  

   




haha stackars liten han har exakt noll chans ! ;)

 

Av one-more - 14 februari 2012 21:30

hej på er alla hoppas att ni har haft en bra dag jag ville bara glad allahjärtansdag på er !        


  asså är den inte förrrrrrr gullig  

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards