Alla inlägg under januari 2013

Av one-more - 29 januari 2013 17:46

Hej allihopa jag har funderat ett tag och har kommit framm till att jag kanske ska byta till blogg.se eller devote.se. Men iaf jag kommer inte blogga ett tag framöver på grund av NP (nationella prov)    jag är jätte taggad inför det den första NP som jag ska ha är nu på fredag och 17 veckor framöver   haha känner så ibland! Vampire diaries har börjat och jag älskar den typ så hade eller har bombat med det de senaste dagarna på helgen såg jag på 9 avsnitt och på måndag såga jag på en och idag en    Men men nu när jag inte kmr blogga mer framöver så kan jag ju dela med mig hur vecka kmr att se ut   


Imorgon= har ett prov imårgon om kroppsystemen och för att vara ärlig så har jag bara tränat typ två ggn hehe   

Torsdag=har ytterligen ett matte prov   

Fredag=NATONELLA PROV!!!!!! och det värsta är att jag är indelad i första gruppen     


Haha oj vad många smileysar det blev och ordet framöver hihi 

Syns snart hoppas jag   

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards